sibelakbs Femme1 kreş dönemi çocuklar çok kullanmak zorunda kalıyor ya ve aslında kullanmamak gerekiyor ya tecrübeli annelerre sormak istedim
simseklivekalpli sibelakbs ilk kızıma baktım özellikle 4 tane yazılmış ilk anaokulu döneminde. Hepsini aldık kullandık mi emin değilim 1 2 sini almamış bile olabiliriz
Duyulurum sibelakbs anaokuluna başladı bu sene. Eylülden bu yana bir kere antibiyotik kullandı. Ama onun dışında çok hasta oldu, ateşsiz veya bir kere ateşlenerek geçirdi. Genelde burun akıntısı, gece başlayan öksürük, burun tıkanıklığı oldu.
BuzluKahve sibelakbs 5 yaşında şimdiye kadar 1 kez kullandık. Ama sanırım 6-7 kez yazmışlardır yok yere.