naznasel Dün gece nokta kadar kahverengi leke gördüm adet oldum sandım bu sabahta yine 2,3 nokta kadar kahverengi leke oldu adetim 3 gün gecikti neyse erken gebelik testi yaptım negatif adet gelmedi dünden beri gelecek mi be bu kızlar bilgisi olan lütfen
kendin naznasel bende de aynı durum var dünden beri kahverengi değil bildiğin kan 2-3 Damla gelmiş o kadar ve adetime de 3-4 gün geçmiş
naznasel beybitolat benimde sizlerin gibi normalde ama ilk defa böyle oldu bende anlayamadım ki karnımda ağrıyo gelecek mi acaba
beybitolat Balbulutu size demedim. Benimde kahve geliyor sonra normal regli geliyor. Postu açanın durumunu anlayamadım onu demek istedim