Merhabalar bebeğim 4 ay 11 günlük oldu bugün kontrolümüz vardı ama doktor ellerinden kaldırıp oturtmayı denedı fakat başı epey geride kalıyor karın üstü zaman gecırsın biraz tembel falan dedi fazla kucaga almayın dedi bir de ek gıdaya gecebilirsin dedi ama cok erken değil mi henüz oturmaya başlamadık mama ile ilerliyoruz suan bu sekilde kafa kontrolü ne zaman en gec gelişir acaba bir de ek gıdaya bu kadar erken baslayan var mı pek içime yatmadı açıkçası