Ahadensar25 benim kurtlu oğlumda öyle canım doktora kaç kere sordum metabolizma meselesi dedi onda bptu up uzun ama kilosu hep ikiyüz üçyğz gram eksik. Bide aşırı hareketli bir çocuk doktorun kafaya tırmandı yiyim diye. Bide genetik bizim babada öyle dal gibi cırt cırt tuvalette 😃😃😃 bende doğum sebebiyle hep kabız söylicek lerim bu kadar 🙈🙈🙈