Kızlar herkese iyi aksamlar. Oglum 5 aylık 3 gün oldu işe döndüm. Subat ayında babası izinli onunla kalıyo. Süt sagıp bırakıyorum beslenme va vakit gecırme alt degısımı vs konularında sıkıntı yok ama eşim uyutma konusunda zorlanıyor. Memede uyuyordu bazen de ayakta sallama ile. Suan babası mecburen bebek arabasıyla sokakta tur attırıp uyuyunca eve cıkıyor ama mart ıtıbarıyle aıle buyugumuz bakacak yani arabayla cıkarıp uyutamayabılır. Hamak beşigi vs de var. Onların rahat uyutabılmesi ve oglumun uyku konusunda sorun yaşamaması ıcın nasıl alıstırabılırız ne yapmalıyız kac gun surer alısması? Benı saat 8-15 arası goremıyor bu arayı nasıl degerlendırmelıyız. Hafta sonları evde olacagım. Tecrubelı annelerden fıkır almak ıstedım