gnsmm Öneren de var önermeyen de çok ağrısı var tetagil işe yaramıyor eşim almış aktardan ama emin olamadım kullanma konusunda chatcpt tahriş edebilir vs dedi
suheyla92 gnsmm zeytinyağına karanfil atarak yapiliyor ben yapıyordum bir de nurse harvey’s dentigel kullanin cok ise yariyor. Ben bu iksine ek osanit de veriyordum
neslika gnsmm dışarıda mecbur kalıp almıştı eşim ama çok kötü. Acı. Biz sürünce ağladı çok. Karanfili ezip zeytinyağında bekletip sürün. O daha hafif oluyor. Elinizdekini kullanacaksanız da zeytinyağında seyreltip önce kendinizde deneyin.
humeyrasm gnsmm ben kullanıyorum. Küçük bir kavanoza zeytinyağı içine neredeyse 10 da 1 oranında karanfil yağı koyarak yaptım sancidan uykuya dalamadiginda sürüyoruz en azından uyuyabiliyor birazcık..
alparslanmomms gnsmm ben kullandım çok faydasını gördüm . Sakinleştirdi dindirdi ağrısını . 14 aylık olmak üzere oğlum hiç diş jeli almadım
ozdenizzz gnsmm akşamdan buzdolabına zeytinyağ biraz 2 3 karanfil atın sabahtan akşama kullanabilirsiniz belli aralıklarla ben akşam tekrar yeniliyordum ertesi gün için. Tetagil de kullanıyorum.