aslananne27 Bebanthol aldım geçmedi buraya ait bi krem markası aldım geçmedi her gün yıkıyorum acık bırakıyorum ama yok banamısın demiyor önerileriniz neler
myangelson aslananne27 Bepanthol pişik kremi değil ki pişik önleyici Krem. Pişik olmadan önce kullanılmalı. Bize sudocrem iyi geliyor pişik olduğu zaman sürüyorum hemen geçiriyor. Bez kaynaklı olabilir mi pisigi?
damlaozzz aslananne27 Hametan alın ertesi gün bile farkı görürsünüz oğlum fazla pişik olduğunda hep kullanıyorum
Ozlemas2020 aslananne27 hametan merhem ve fito kremi karıştırıp sürün doktor söylemişti bize çok iyi geldi
aslananne27 myangelson evet o krem yaramadı bezi Pampers canım ıslak mendili de Pampers hiç olmazdı neden oldu anlamadım 10 aylık bebeğim
aslananne27 damlaozzz Turkiye den kendimle sarı olanı getirdim o zaman doktor ne için vermişti hatırlamıyorum sarı olan pişik için mi ?
aslananne27 Ozlemas2020 evet fito da var bende gecen sene izinde büyük oğlum kabız oldu poposu catladı onun için vermişti hematen de sarı olan var olur mu o iki rengi var sanırım
Dedektifgadget aslananne27 bactrobom ve vazelin karıştırıp sürdüm geçen bir gecede azaldı ama sizin alerji olabilir belki kaç aylık penye bez örtüyorum kremin üstüne
mrbld aslananne27 farklı markalar deneyin ilk çocuguma sadece bephantol iyi gelmişki ikincisine sadece sudocream iyi geldi
myangelson aslananne27 sudocrem dene olmazsa bizim pisigi o geçiriyor. Yediği birşeylerden de olmuş olabilir bu arada
beybitolat aslananne27 sarıyıda kullanabilirsiniz. Ama ben hep mavi kullanıyorum. Başka hiç bir krem kullanmadım bu zamana kadar
damlaozzz aslananne27 Evet sarı olan daha yoğun pomad olanı eczacı çok ciddi pişik varsa sarı kullanın demişti bize
Ozlemas2020 aslananne27 iki rengi var evetsarı kremi mavi merhem diye biliyorum Merhem dediği için öyle almıştım kremi ile denemedim
alynndrkhn Weleda pişik krem kesinlikle yarıyor hemen farkını gösteriyor trendyoldan sipariş verebilirsiniz alman menşeili bi marka ama çok çok iyi bende bebeğime ilk mustela kullandım işe yaramadı weleda krem aldım sürdüm anında geçirdi deneyin derim
Dedektifgadget aslananne27 o bactrobom ve vazelin iyileştirdi benim kızımı canım birde mustela pişik kremi bunları hep vazelin ile karıştırıp sürüyordum ben daha iyi geliyor emiliyor kızım ciddi pişik oluyor olduğu zaman bezde önemli tabiki kaliteli bile olsa bazı bezler bazı bebeklere iyi gelmiyor