dgltkn bence tamamen alışkanlıktan bir dönem bende hep öğlen oğlumla yattım uyudum ama sersem gibi oldum iki üç ay böyle yatmışımdır akşam olunca da uykum geliyodu bu arada sürekli bi uyku halindeydim en son uyumak yok dedim kendi kendime iki üç gün baya esnedim durdum bayılcak gibiydim sonra alıştı vücudum uyumayınca daha iyi hissetmeye başladım
Gece de saat başı kalkardı 18. Aya kadar hep emmek isterdi