Oğlumun son zamanlar da olan bel ağrısından kaynaklı yetişkin ortopediye gittik şuan olduğumuz yerde çocuk ortopedi olmadığından kaynaklı. Röntgen sonucunda omurgasında eğrilik olduğunu söyledi,yamuk durmuştur bi duruş bozukluğu vs vardır onları bilemem ama omurga bölümü var oranın görmesini tavsiye ederim dedi. Biraz baktım ama direkt böyle bir bölüm mü yok ben mi bulamıyorum anlayamadım. Bu konu da bilgisi olan,doktor önerebilecek birileri var mıdır?