Kızlar bir konuda bilgi alacağım sizden benim üç yaşında bir çocuğum var bu mıknatıslı manyetik blokları biliyorsunuz bunlardan almayı düşünüyorum ama çok pahalı gereksiz mi sizce bir de bir çocuğu oyalayanbilecek bir şey mi çünkü tek başımayım çocuğumla idare etmek zor oluyor en azından onu oyalayacak bir oyuncak istiyorum gelişiminde destekleyecek alıp kullananlar memnun kalanlar var mı gerçekten yani fenomenlerin abarttigi kadar var mı