Siz de farkediyor musunuz bunu? Mesela lcw defacto koton çocuk tasarımları çok güzelken bir tık daha pahalı markalar aşırı dümdüz hiç estetik olmayan tasarımlar yapıyorlar. Lcw 350 liraya güzel tasarımlı bir sweatshirt alabilirsin (kalitesi 3 yıkamaya dağılır) ama Gap’te gidip 1350 tl verirsin ve üstünde sadece manasızca GAP yazar. Asla şirin değil. Benetton mesela üstünde çizgifilm deseni olanları bile sevimsiz.
Siz de farkettiniz mi? Sırf bu yüzden nereden alışveriş yapacağımı bilemiyorum. Açıkçası daha pahalı bir yer önerecekseniz onu da istemiyorum bir sezon giyeceği şeye 1500den fazla vermem. Hem kaliteli hem güzel tasarımlı bir şey bulamıyorum resmen.