damlaozzz evet biz gidiyoruz ve çok faydasını gördük fakat yenilenen ücretlerle ilgili bilgim yok önceden kayıt yaptırmıştık. Deneme dersi ücretsiz, deneme dersine gittiğinizde de ilk kayıtta %10 indirim oluyor diye hatırlıyorum. İsterseniz arayıp bilgi edinin mutlaka tavsiye ederim gidip görmenizi. Tüm kadro çok ilgili ve bize çok faydası oldu ben de inanamıyorum yaşadığımız gelişmeye 🫢