kabakcekirdegi Kreş hiçbir arkadaşına vurmuyor kimseye zarar vermiyor ama sinirlenip kalemlerini etrafa fırlatma bağırma ağlama gibi şeyler yapıyormuş . Nasıl konuşmalıyım ne yapmalıyım?
handan36 kabakcekirdegi tepkisini dolaylı yolla gösteriyor öğretmeni gözlem yapmalı neyden kaynaklı olduğunu bulup sizinle paylaşmalı. Çünkü sınıf içinde öğretmeni gözlemleyebilir. Sizde direk söylemek yerine oyun yoluyla öğrenebilirsiniz hadi gel oyun oynayalım sınıftaki bir ortam gibi olsun kendisine sen öğretmen ol diyin siz öğrenci olarak dahil olun sizde bulabilirsiniz. Direk sorduğunuzda cevap vermek istemeyebilir hata içine kapanabilir.
cnrm16 Bu çok normal öğretmeni konuşması lazım bizde aynı süreci yaşadık sınıfına bir öğrenci arkadaşı gelmişti çok çekişmişler bana anlatmıyordu oğlum bende evde diyordum ama hiç şikayet gibi söylemedi öğretmenim bilgilendiriyordu sonra bıraktı