bussbety
çok teşekkürler 🌸 konyada yaşadığım için 500 lira kargo parası, plastik oyun aparatları ve sandalyesi ayrı ayrı birleştirince pahalı geldi. bir de açıkçası en son ben de mutfağıma 15 yıl önce dayımın kullandığı ikea masa sandalyeyi sipariş ettim ve kalitesini bozduklarını gördüm. ayakları falan sallanıyor resmen, ondan da çekiniyorum.
siz ne zaman almıştınız acaba? yakın zamanlardaysa ve kaliteli diyorsanız bir daha bakayım. kurumsal firma sonuçta, daha güvenilir geliyor. mağazasını gezmeyi de özledim😂