1bebek1cocuk1anne Yakin zamanda burada doğum yapan var mi kızlar aranizda sezeryan olcam o gün nöbetçi olan doktor mu yapıyor yoksa kendi doktorumuz mu
anneoldum1212 1bebek1cocuk1anne ben normal doğurdum çok memnun kaldım. Tevafuk kendi dokturum nöbetçiydi
1bebek1cocuk1anne hnr97 yarin alcam gün inşallah tahlil falan verdim bugün anesteziye görüştüm yarin gün icin gidcem birde sezeryan da kaç gün kaldiniz hastanede
hnr97 1bebek1cocuk1anne 2 gün sanırm ben gece girdim o yüzden saatimin dolması gerekiyordu güzel geçmişti ama ameliyatım hastanedende memnundum erken doğum yaptım
1bebek1cocuk1anne hnr97 yaa geçmiş olsun sezeryan olanlar hep memnun aslında hastaneden herkes öyle diyo
fatee Ekimde normal doğum yapmıştım çok memnun kaldım benim de doğumumda kendi doktorum nöbetçiydi ebeler de çok iyiydi
mavidomatess Ben oldum 7ocakta alev hanıma. Kendi doktorunuz sezeryan tarihi verdiyse kendi doktorunuz yaptırıyor ama normal doğumu bilemiyorum. Sorun doktorunuza nasıl oluyor diye
Nehiriinnannesii 5 Aralıkta doğum sezeryan doğum yaptım kendi doktorum gün verdi o yaptırdı sorunsuz çok güzel geçti memnunum