demir2606 Kızlar kan ilacı kullanıyorum kan değerim çok düşük ama hangi markayı kullanırsam kullanayım kabızlık oluyor günde 2 lt mutlaka su içiyorum çım ağır beslenmiyorum ama yinede hazımsızlık ve kabızlık var kuru kayısı yedim fayda etmedi napmalıyım