gg3848 Biz de cybex balios marka bebek arabası var alırken rüzgarlık almamıştım ama şimdi kızım 16 aylık oldu her gün neredeyse dışardayız bazen bir anda yağmur atıyor ihtiyaç oldu sizce aynı markanın rüzgarlığını mı alayım yoksa başka markalarda olur mu
mamacitaa_ gg3848 arada fiyat farkı çok mu acaba ? Ya da başka markadan da sizin bebek arabanıza uyumlu olur mu
MamaUygarVibes gg3848 Bizdede aynı marka var ama muadili var mıdır ruzgarligin bilemedim baktınız mı hiç 🤷🏻♀️
bebeklerimin gg3848 ben trendyoldan sıradan bir rüzgarlık aldım hatta çok ucuzdu 130 tl felan okadar kaliteli çıktı ki hiçbir sorun yırtılma yıpranma yaşamadım 3 ay oldu trabzonda oturuyorum sürekli yağmur çok memnunum
gg3848 mamacitaa_ hiç bilmiyorum ki baktım şimdi cybex de 3 bin lira diyor az mı çok mu onu da bilmiyorum 🙈
gg3848 mamacitaa_ kız çokmuş gerçekten trendyolda her bebek arabasına uyumlu yazan buldum bir tane 150 tl😂😂 işimi görür mü acaba
gg3848 MamaUygarVibes baktım ama pek anlayamadım siz rüzgarlık kullanıyor musunuz geç mi almak için sizce
MamaUygarVibes gg3848 yok ben almadım 🌸 Genelde kötü havalarda dışarıda kullanmadığım için gerek olmamıştı bize :)
mamacitaa_ gg3848 hahahah 😂 görür görür bence deneyin en azından 150 tl çok değil sjsjsj şey bir de ben hiç kullanmadım rüzgarlık ya hiç gerek olmadı sanırım senin bebis de 16 aylık olmuş bırakır mı sence o rüzgarlığı yerinde 🥸
gg3848 mamacitaa_ bugün mesela dışarı çıkmıştık dönüşte tam uyukluyordu yağmur yağdı ıslanmasın diye çok uğraştım en azından öyle durumlarda takarım diye düşündüm 150 tl lik olanı alayım bari ya sevmezse dediğin gibi elimde patlamasın😂
mamacitaa_ gg3848 anladım o zaman öyle durumlarda takarsın benim bebis asla disarda uyumadı şimdiye kadar düşün. Suan 23 aylık tam tamına. 🫠 al bakalım 🥰 bu arada hangi sehir
gg3848 MamaUygarVibes ben de ilk sene soğukta yağmurda hiç çıkmıyorum diye gerek görmemiştim ama bugün hava yumuşaktı ama dışarda yağmura yakalandık öyle durumlarda kurtarsa yeter 🤗
gg3848 bebeklerimin ben de hepsine uyumlu aldım 150 tl sevindim memnun kalmanıza bizimkine de uyar inşallah 🙏🏻