Prenses066 çok güzel şehir 🌆 gelen herkesin gitmek istemeyeceği bir yer 😅 valla 15 yıllık öğretmen arkadaşlar var tayin vermiyorlar güzel diye🫠
sosyallik açısından da bence gayet gelişmiş,modern bir kültüre sahip. Avm var, çocuklar için oyun evleri vs.
ben cok seviyorum burayı 🌸✨