1bebek1cocuk1anne koruyuculuğu 3 yıl. Doktorum 3 yıl boyunca regl olmayabilirsin demişti ama ara kanamalar çok olursa o sıkıntı demişti. Benim taktırdıktan 1 hafta sonra 10 gün kadar lekelenmem oldu bi de 4 gün önce regl oldum ama önceki kadar yoğun değildi 2 gün 24 saatte 1 ped anca dolacak şekildeydi. Aslında taktırdıktan 1 buçuk ay sonra rahime bakmak için kontrole çağırmıştı ama bebeklerim hasta oldu hastane yatış sürecimiz falan olunca iptal ettim randevumu