hilalll2 ben de kızıma aşı yaptırdım hemşire akşamına calpol ver ateşi çıkmasın dedi. Biz de gece farketmeyiz diye verelim dedik ateşi 37.6 ya kadar çıkmıştı. O kadar çok kıstu ki burnundan falan geldi. Bi daha verelim dedik yine aynı şekilde kustu. Biz ilaçtan olduğunj düşünmüştük. Hemen doktora yazdım bir şey olmaz dedi. Ateşi de daha fazla olmadı.