Oğlum 2 gündür balgamlı öksürüyor hafif hırıltısı var ama balgamdan hani bizde gıcık olur hafif ehe yaparız geçer ya o onu yapamadığı için öyle sesli hırıltılı çıkıyor. Dünde biraz kustu balgamlı şekilde doktor bunu vermemi söyledi. Bu şurubu kullanan var mı ? Ya da başka neler yapabilirim evde