ms2025 2 aylıkken de ağlardı şuan 15 aylık hâlâ ağlıyor ilk 15 dk sonrası. Önceden kıyamet kopardı şimdi sadece bağrıyor beni alın diye. 1 kere ön koltuğa almak zorunda kaldım o günden sonra daha da abarttı şimdi ne kadar ağlarsa ağlasın asla almıyorum oto koltuğundan. Göz yaşı yok o şekilde bir ağlama yani 😀 müzikle filan idare ediyorum. Eline salatalık veriyorduk biz 7. Ayda o oyalıyordu biraz. Şimdi de çubuk kraker, gerber cips filan iyi oluyor ama annem hep şey der arabada ağlayan çocuğu da sende gördüm binince uyumayan çocuğu da 😀