kivancege tek çocuk diyorum, ama bir yandanda bizler gidince hayatta tek başına kalmasın bir dert ortağı olsun diye düşününce ikinciyi istiyorum. Ama hala kararım tek çocuk. Bu pislik dünyaya nasıl ikinci çocuğumu getireyim, ikisini birden koruyup kollayabilir miyim, ikisine birden gerçekten hem çalışırken hemde iyi bir annelik yapabilir miyim. İnsan hepsini düşünüyor