Dün eşim h haberim yokken çalıştığı iş yerinin yanında Bosch mağazasından bana sürpriz olarak almış bugün eve geldiler kurdular. Kuranlar çamaşır makinasında hangi programa atıyorsan bunda da ona at abla dedi ama ben çamaşırda bazen uzun program kullanıyorum bazen kısa kıyafetlerin kirine göre açıkçası bunda nasıl yapıcam. Kullanan birileri bana mala anlatır gibi anlatabilir mi ? 😂 çok şey okudum kafam allak bullak oldu. Kendini temizleyen modelmiş ama onda da 1 yılda bir bakıma gitmesi gerekiyormuş gibi yorumlar gördüm 🤦♀️