busraduruaden Bende de hiperlaktasyon vardı başından beri emmek istemedi bebeğim meme reddi yaşadık çok zor günlerdi elimle sağıyordum ben de fayda etmiyordu çoğalır diye de makineyle sağmıyordum bebeğim de zar zor emdiği için bu sefer de 5.ayda sütüm azalmaya başladı tam da emmeye başlamıştı sağdığım sütleri verdim bir süre derken mama desteğine başladık şu an 9 aylık %80 mama ile besleniyor keşke sağıp saklasaymışım diyorum sürekli sağardım gerekirse anne sütünün yerini gerçekten hiçbir şey tutmuyor nasıl anne sütü alırsın da alsın kafasındayım ben . Bu arada bebeğim zor bir bebekti uyumuyor ve sürekli kucakta gezmek istiyordu dinlenemiyordum,uyuyamıyordum adam akıllı beslenemiyordum sadece su çok içen biriyimdir belki onun etkisi olmuştur hiperlaktasyonda