Tam 1 aylık bebeğim dünden uyumuyor 5 er dakika ancak o da memede uyuyor hep emmek istiyor bazen emerkende ağlıyor kaka yapıyo gaz da çıkartıyor aslında çişte düzenli doymama gibi bir durumu olduğunu düşünmüyorum. 5. Hafta atağı mı diye düşünüyorum kucağımda uyutsam ondan da memnun olmuyor bi süre sonra ne yapıcam valla yine kitlendim kaldım 😄 ataksa ne zaman biterr acabaa