patilikiz Hiç güvenmediğim markalardan biri birşah. Gidin iyi bir marka alın süt yoğurt vs bunlarda böyle basit markaları almayın.
sdnce Sblatc geçen Instagramda gördüm aynı marka kaynatınca kesik kesik oldu insan sağlığıyla oynuyorlar ya
canmanayvesuyu Sblatc bozuk ya da su bile olabilir bir ara bu sütlerden su çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam
ZeydsMom Sblatc isininca bozuksa kokusundan anlasilir. Su karisincada boyle oluyor. Ama mesela hicbisey olmadanda bekletilen süt ayrila biliyor. Karistirinca kendine geliyor.
mavii_98 Sblatc bu markanın adı çıkmıştı sanki Bi ara su gibi diye bu markadan almamanızı tavsiye ederim
livanurvealpinannesi61 Sblatc pınar yada Torku alıyorum bende. Çoğu marka boykot ama sağlıkda önemli bence. Eşime de diyorum dost birşah alma diye . Birşah dost süt için hep bozuk çıkıyor diyor alanlar dikkat edin