aybarsayca merhaba çok şükür bizde tekrar etmedi. Dermatolojiye gittik doktor 2 tane krem verdi onları sürdük ama iyileşmesi uzun sürdü hatta iyileştikten sonra uzun süre orası kırmızı iz kaldı sonra tamamen geçti. Çocuk doktoru değilde dermatolojiye götürmenizi öneririm geçmiş olsun