-sevimlipolyanna- benimde oldu kızım 3 bçk yaında eskisi gibi değil olmuyor ama net 2-3 sene olmuştı ben doktora sormayı unuttum açıkcası sezeryanda olmuştum ama bilemiyorum aslından doğumdan önce kist ameliyatı olmuştum benim ondan sonra başlamıştı göbeğimde dikine koca bir kesi var yumurtalığım alınmıştı doğumdan sonr ada devam edince sorucaktım unuttum balla ama şu an olmuyor sanki😁