kardelen011 Geçmiş olsun, benim bebeğim de 4.5 aylıkken uykuya geçerken uyku aşamasında titremesi vardı, burada çoğu postta normal demişler ama benim için rahat etmedi, nöroloji uzmanına götürdüm, 3 eeg çektirdim dalgalı çıktı, 2 gün sonra tekrar çekilecek, ona göre karar verilecek sanırım.