barismom ben oğlumda agzına çay kasıgı ıle su verırken cıtcıt bi ses duydum aaa aaa bı baktım dişi cıkmış :) cok sukur masallah hıc dişten sorun olmadı :D hep kaşırdı gercı elı hep agzındaydı. ama öyle akıtması tükürük falan hıc olmadı. sonra peş peşe hepsı cıktı 6 ay 15 gunluk olmuştu ilk dişi cıktııgnda :)