cilekbebek1 mutlaka kullanın bana 6 ay kullan demişlerdi biraz ihmal ettim 3.ayda baya halsiz kaldım hemen başladım, toparladım. Doğumda kan kaybediyoruz, emziriyoruz vitaminler önemli. Gyneferon kullanıyorum bu arada gaz kabız vs yapmadı, doktorunuza sorabilirsiniz