Kızlar merhaba bugün oğlumu aşıya götürdük 9.ayda normalde yoktu sonradan çıktı kızamık aşısı neyse bunu geçiyorum ben aşıyı bacaktan olur sanıyodum omzundan vurdular 🙄 şaşırdım açıkcası eşimde sağlıkçı biz sadece verem aşısını omuzdan sanıyoduk 🤔 bebeğini götürenler sizedemi omuzdan vurdular ya kafama takıldı 🤨