Merhaba Bursa’da yaşıyorum bebeğim 10.5 aylık ve çevremizde hiç bebek yok arada hava iyi oldukça parka çıkarıp hava aldırmaya çalışıyorum ama artık iyice hareketlendi ve evlere sığamaz hale geldik 😂 ekran vermeden oylamak da bilirsiniz çok zor hep bir etkinlik arayışındayım, acaba oyun alanlarına götürsem erken mi ? Karşıma iki yerçıtkı softtown ve joyful kids diye buralara götüren varmı memnun musunuz yeni yer tavsiyesi de alabilirim