İyi günler hanımlar, kendime araba almayı düşünüyorum 3 model de takılı kaldım sizin de fikrinizi merak ettiğim için buraya sorayım dedim.
KİA YENİ SPORTAGE
FORD KUGA
PEUGEOT 3008
(2025-2026model bu arada)
Sizin önerdiğiniz bi araba var mı? Bu beğendiğim modellerden önereceğiniz var mı?