nurkilicaybi Bebeğim henüz 5.5 kg prima premium 2 numara (4-8kg) kullanıyorum fakat bebeğim 4 saat uyuduğunda beşiğine bile çiş çıkıyor. Sizce bez numarasını mı büyütmeli miyim yoksa bezi mi değiştireyim.