lua ziyangilbihter Logo biraz büyük mü olsa ? Aylık kaç görüntülenmeye ulaşırız ? Ortalama bir veriniz mevcut mudur ? Mesaj güzel ama akılda kalıcı birşeyler lazım 🐣
pinar1905 Ben bunları kendim için mi anlatıyorum ? Tamam anlatmıyorum ama sınavda sorumlusunuz Kitabı unuturken kendini de unutsaydın Ödevleri yapmadın mı yapamadın mı Neye gülüyorsunuz söyleyin ben de güleyim 😃 Gir içeri Tuvalete gitmek yok Sınavda başarabilen kopya çeksin
ftmylm ziyangilbihter “sakin gençler, kendini de unutsaydın, lütfen oturun yerinize, hep bir ağızdan konuşmayın, dinle burayı, kendime anlatmıyorum ben bunları zaten biliyorum “…. daha uzar gider😂
aybukesimsek ziyangilbihter acaba akşama ne pişirsem diye düşünürüm sürekli elimde vileda süpürgeyle gezerim bilin bakalım ben neyim 😂