pudu ziyangilbihter sağolun Allah razı olsun allahtan yakın zamanda Ankarayı terk edip yozgata yerleşeceğiz hayvancılık yapmaya artık buraya da çüşş pişş tıss falan yazarım 😂😂
firstmommyy ziyangilbihter aç mısınız,daha önce ameliyat oldunuz mu ? …..hanım/Bey açın gözünüzü ameliyatınız bitti 😅
mor45809 Kalemimi pastel boyamı ve defterimi evde unutmuşum, oğlum haftaya getirirsin şimdi arkadaşından al😂
isil988 Günüm, miniklerle ilgilenip onları hem güldürmeye hem de hayata hazırlamaya çalışmakla geçiyor 😄
pudu ziyangilbihter memur değilim neredee gerçi o kadar kazanıyorum elhamdülillah ama hayvancılıkta daha çok 😂 burada bir anneye sözüm var gelecek sene ineğe kolumu sokup buraya fotoğraf koyacağım😂