Canım anneler nasilsiniz umarim iyisinizdir hepiniz ❤️
Ya benim bir konuda canım çok sıkkın. İkinci bebisi dusunuyoruz kizim 2 yasina girecek haziran ayindan bu yana ikinci bebiş istiyoruz ama olmuyor evet biliyorum kafaya takinca olmuyor ama takmamak elde degil doktorlar yumurtlaman iyi diyorlar gecen aydan bu aya pikassos verdi kullandim ama bugun reglle basladim gune yine moralim bozuldu ya ikinci cocugu isteyipte gec olan var mi