fsmzpg biz de 4,5 aylıkken aldık eğitimi, henüz dönmeyi bilmiyorsa yüzüstü yatırabilirsiniz öyle daha çabuk alıştı, hala da öyle yatıyor. Önce istemiyor tabi yüzünü kaldırıyor ağlıyor sarılın üstten öpün yavaşça konuşun buradayım yanındayım diye sonra poposuna alttan yukarı doğru sallanacak şekilde pışpış yapın ama ritmik olsun ve uyuyana kadar yapın. Bizim ilk uykuda 20 dk ağladı ben de ağlamıştım 😔 2. Uyku da öyle geçti, akşam uykusunda ilk uyudu sonra uyandı ağladı uyutamadık, kaldırdım yataktan tamam bitti uyku diye ışığı açtım salona getirdim oyun oynadı babasıyla emzirdim tekrar götürdüm yine yatırdım bu kez uyudu. O gün bugündür öyle uyuyor, ve hala sırt üstü yatırınca uyumaz. Zor biraz bence öyle eğitim