sevgii_123 Siren sesi gibi apartman boşluğundan geliyor balkona çıktım aynı ses dışarıdan da geliyor ne olabilir bilmiyorum araba alarmı falan mı baya yüksek buraya da atabilirsem ses kaydını aticam
kelebek671 sevgii_123 kapıcı veya apartman yöneticisini bir arayın kötü birşey olduğunu düşünüyorsanız polis veya jandarma
zarifhanim sevgii_123 Çevrenizde dükkan var mı? Onlardan birinin alarmı olabilir. Biz her gece yaşıyoruz, kedi girse bile ötüyor alarmı caddeden bulunduğum sokağa geliyor sesi.