Kızlar selam.
20 aylık bebeğim ne yapsam yemek yemiyor asla ağzını açmıyor aylardır bu böyle açta bıraksam yok. Süt bebe bisküvisi vermek zorunda kalıyorum. Zorunda kalıyorum yani çünkü sabahtan akşama kadar açta kalsa ağzını açmıyor çok stres oldum artık. Başına gelen ve çözüme kavuşan var mi