6 aylık bebeğim tek diş çıkardı yanındaki diş kabaarik bembeyaz hatta öyle saydam ki görünuyornama patlamadı. Mahvolduk 4-5 gündür. Ayakta sallamaya öyle bı alıştı ki. Napıcam bilmiyorum. Bu arada sallamayla kalmıyor yerine koydugumda uyanıyor direkt. 4.5-5 aylk olana kadar falan her şey rüya gibiydi kendi kendine ana kucağında uyurdu. Gündüz de güzel uyurdu gece de. Ama şimdi gündüz yarımşar saatten 2 uyku yapıyor anca. Gece de mahvoluyoruz. Gündüz güzel geçse geceyi de güzel geçiririz belki. Mahvoldum gerçekten. Sürekli çığlık huzursuzluk gündüzleri hep kucaknistegi. Napıcam bennya geçici mı bu süreç? Kızım var 4 yaşında ve hala daha gece uyanıp ağlar ayakta sallanma ister. Mesele ayakta sallanma da değil genel olarak ağlar yani geceleri deliksiz uyumaz. Şimdi bu da böyle olursa napıcam ben 4 yıl daha uykusuz muyum ya