bigemmom bebeğim 7 aylık döküntü şikayetiyle 1 ay önce alerji deri testi yaptırdık. Koluna yukardan aşağıya 1’den 8’e kadar rakamlar yazdılar, yan tarafına da aynı şekilde 1-2-3 yazdılar ve damlalar damlattılar. 15 dk sürdü acısız bir işlem. Bizde alerji çıkmadı. Ben doktorumuz önerisiyle prof alerji doktorunun kendi kliniğine gittim. Devlette nasıl ilerliyor bilmiyorum