kuzeyismomm şaşı mı oldu? Benim erkek kardeşim 5-6 yaşlarındaydı herhalde, oyun haline getirmişti gülelim diye gözlerini şaşı yapardı ve bazen gözleri kayar, öyle kalırdı. O zamanlar annem yaşlı bi teyzeye götürürdü kadın bi şeyler yapar düzeltirdi. Hatta bunu alışkanlık getirmişti bi süre hep böyle yapıyordu, sonra zamanla unuttu. Kardeşim şu an 31 yaşında tabi baya eski bi zamandan söz ediyorum, gece gece korkmayın basit bi şey de olabilir demek için yazmak istedim. Muhakkak ihmal etmezsiniz ama korkulacak bi şey değildir umarım 🫶