Merhaba anneler 2.çocuğum 6 aylık hâlâ 2 3 saat emzirmesem göğüslerim taş gibi oluyor ağır ve gergin bir şekilde kalıyor bebeğim güzel emerse yumuşuyor ama artık büyüdüğü için dikkati dağılıyor bırakıyor süt orda kalıyor bu seferde her ay 1 kez mutlaka Mastit oldum, genel cerrah ve çocuk doktoru sadece sağmam gerektiğini söyledi emzirmeden önce tazziğini almak için sağıyorum emzirmeden sonra süt kalmasın diye sağıyorum gerçekten çok yoruldum var mı çözümü olan 😢😢