Kzıım 17 aylık hapşırık öksürük balgam tıkanıklık bir hafta oldu Antibiyotk kullandık yanıt vermedi bugün gittim çünkü gece çok tıkandı röntgen çekildi ve hafif zAtüre dedi iğne basladım ve 2 antibiyotik kullanıyoruz şuanda bu durumu yaşayan varmı nasıl atlattınız kızım ağlayarak uyanıyor sürekli tıkanıyor