Kızlar ben kedilerden çok korkuyorum. Tiksiniyorum diyebilirim. Görenler, kediden korkulur mu diyor ama elimde değil. Onların bir yerlere atlayışı bile bana kötü geliyor. Yürümeleri, miyavlamaları….
Geçen avm de yemek yiyecektim, montumu masaya koydum, oturdum. Bir an kedi karşı sandalyemden montuma doğru çıktı allahım o anki halim, kedinin gitmeyişi. Yemeğimi alıp kaçtım. Güvenliğe söyledim, çıkardı ama tekrar gelcek diye yemeğimi yiyemedim doğru düzgün. Eğer bacağıma değerse kıyamet koparıcam çünkü biliyorum.
Ben bu korkuyu nasıl yenicem. Yazın parkta, sahilde her yerdeler. Kışın avm, restorana, hatta mağazaya gitsem yine varlar. Rahatım kalmadı resmen.