3 ay 9 gün oldu doğum yapalı ama göbeğim sanki 5 aylık hamile gibi gören herkes bi tane de içerde mi unutmuşlar vs diyor yada tanımayanlar hamile zannediyor sanırım biraz araştırdım bunun sebebi karın kası ayrılması imiş diastazis rekti hamilelik sonrasında karın kasları ayrılması deniyor bu durumu yaşayan nasıl bi yol izleyip göbeğinin gitmesini sağladı yada biraz toparlayan buna özel egzersiz varmış yapan düzelen var mı kızlar