5 ay 20 günlük şuan oğlum,3,5 aylıktan bu yana atak haftasındaydı ve bitmeden alttan iki dişi birden patladı 2-3 gün arayla ve hala uyku düzeni yok zor uyutuyorum hep kucak ve emmek istiyor sürekli,geceleri hala saat başı kalkıp duruyor ve emmeden uykuya geçemiyor 6.ayda atak var mı onu mu yaşıyoruz dişinin etkisi mi hala bilemedim ne zaman atak bitecek derken üstüne diş geldi uykusuzluktan çok yoruldum artık gerçekten
😣